15 feb. 2009

Yesterday..

... var det alla hjärtansdag,
Jag trodde jag skulle hinna skriva en hälsning till mina nära och kära igår när jag kommit hem från jobbet. Det får bli idag istället:
Jag hoppas ni haft en underbar alla hjärtansdag och fått i er extra mycket omega3! :D

Min 14:e februari kveld bestod av middag tillsammans med Jörgen och Fredrik, följt av melodifestivalen vilket självklart låt nr 1 skulle gått vidare till globen!
Senare dök min kompis-dejt Jonas från Eskilstuna upp.. han joina oss för ett glas rött vin och vi alla hade en trevlig pratstund.
Helt plötsligt, bara så där, utan vidare, kände Jörgen att det var dags att gå och drog med sig Fredrik hem till sig (de är bara kompisar).
Själv lämnades jag med Jonas och denna pirrkänsla man alltid har när man träffar någon ny. Jag kan erkänna att det blev lite mys i soffan vilket jag har saknat i.. ja, jag vet inte hur länge sedan det var sist. Mer om denna kväll berättar jag inte.. använd er fantasi.. men behåll den för er själva!

Imorse blev det mys frukost för första gången sedan Anton bakade scones till mig 2005.
Jag kokade ägg, åt som vanligt blåbär med mjölk samt en god rund mörk skiva bröd med ost och gurka. Som toppen på det hela en kopp kaffe! Jonas åt dock bara en macka, ett ägg och lite kaffe.
Sedan var det dags för honom att lämna huvudstaden för verkligheten.. och jag mötte upp Jörgen och Fredrik för en promenad i det hala spåret.

Jörgen och jag bestämde oss för att senare ikveld åka i varsin IKEApåse nerför den högsta backen i spåret där det är glas is.. detta kommer inte sluta väl!
Eftersnack om detta senare.. ;)

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar