7 feb. 2009

Snälla, Snälla..

... vad fy fiisan var det?!
När jag stod i köket och fixade lite.. trodde jag att någon tagit sig upp på scenen och böna och bad att får vara med!
Jag svor för mig själv att jag endast skulle kolla på finalen eftersom jag sitter och irriterar mig över de amatörmässiga låtarna.. denna deltävling vekar de ha problem med ljudet på vissa? Eller så kunde de bara inte sjunga ut ordentligt.
Det överraskande denna deltävling var att hur kunde Shirley Clamp vara så dålig?! Å Marie.. hur kunde inte hon gå vidare?!!! Uurk!
Scenen ska vi inte ens tala om..
Aja.. bajs, bajs, bajs!

Nu har jag kollat klart på Veronica Mars, alla säsonger.. hoppas det kommer en till.
Ladda även ner det nya avsnittet av Ghost Whisperer.. som inte riktigt mätte upp till det förgående avsnitt med tanke på slutet. Men det var helt okej!

Dags för att börja kolla ordentligt på en annan serie.. True blood. Jag har sett de 3 första avsnitten.. och jag gilla det starkt!

Kärlek, kärlek, kärlek..
Pojkar, killar, män.. same shit different name.. alla är svin!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar