14 feb. 2009

Jag fick..

... senare veta att det inte alls var grannarna ovanför som stöka och böka med borr och kofot, utan det var några gubbar i trappuppgången som fixa med någon plåtbit (enligt min kombo Magnus som gick ner och skällde på dem för han ville sova).

Själv var jag så trött på allt så jag ringde till Anja på jobbet och bad henne hitta någon som kunde täcka upp mitt pass.
Inte för att jag sedan gjorde något speciellt utav fredagen förutom steka pannkakor till Jörgen vid lunch och sedan sitta och vänta på att Magnus skulle vakna så jag kunde skicka ut han att köpa pizza och chokladbollar!

Sitter just nu på jobbet och jobbar från 07-15, det var också en anledning till att jag inte ville jobba kväll igår.
Skulle fått max 5h sömn.. inte så underbart!

Ikveld är det alla hjärtansdag och jag har förförsta gången skaffat mig en riktig dejt (eller han skaffa mig rättare sagt)! Jag funderade först på om man ska gå på bio.. och se den nya Friday the 13th men den var redan fullbokad. Typiskt.
Det blir väl middag och promenad.. antagligen ska han sova över eftersom han bor i Eskilstuna.
Vi får se.. min säng är iallfall bred nog.. 180. Fast jag är då van att sova själv på tvären.. kan bli ett problem.

Fick ett gulligt alla hjärtansdag kort utav mamma och Gunnar igår! Tackar!

Dags för lite arbete.. kommer nog skriva här igen innan jag slutar.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar