17 feb. 2009

Influensa nr 2

Jahopp.. gissa vem som är sjuk, IGEN!

Denna gång har jag blivit smittad av min inneboende.
Skiten sprider sig som löpeld!
Ögonen tåras, munnen vattnas. Det rör sig i magen och känns som om det är i startgroparna för ett kommande vulkanutbrott!

Jörgen har varit här på besök och vi åt pizza, kollade på några avsnitt av True Blood.
Det var efter han gått hem jag började känna mig dålig. Trodde det först var av pizzan.
Får hoppas att han inte smittats.

Borde ringa jobbet och förvarna.. kan iförsig gå över till imorn.
Men för gästernas bästa borde man vara hemma.
Förlorar så j#vla mye pengar på att vara sjuk.

Jag som hade tänkt komma igång och springa.
Crap!

Xoxo

1 kommentar:

  1. Inte för att jag vill att du ska må dåligt, men det är bra på sätt o vis för o se hur cissi hanterar detta....du sjuk, jag i dalarna... :D

    SvaraRadera