10 feb. 2009

Jag vet..

... att jag tänker för mycket.
Gör upp olika senarier om hur det skulle vara om vi blev ihop.
Varje gång jag träffar någon ny tänker jag på dig.. och det vinner.

Det skulle krävas att ganska mycket vatten som ska rinna under bron för att det ska få det fungera mellan oss. Men störst utav allt.. ett intresse från din sida. Du hade det från början.. men sedan efter ett farväl vid tågstationen var du helt kall.

När du sedan kom med förklaringar som egentligen inte alls stämde in. Saker och ting som du hört om mig vilket du inte kunde begrunda, för att personen i fråga inte ville att du skulle säga vem det kom ifrån så jag haft en chans att förklara? Du skulle bara hålla käft och tagit reda på sanningen själv!

Det som stör mig mest är denna meningen du sa "Jag är ingen kille som kommer kunna ta med dig på häftiga fester".. det bevisar bara att du verkligen har fel uppfattning om mig!
En häftig fest med dig skulle vara att möta varandras behov, växa tillsammans, skapa en framtid och ett hem!

Jag kommer aldrig glömma den dagen då vi förförsta gången träffades vid Motalas tågstation.
Den dagen vi var vid Charlottenborgs slott och fika.. när vi sedan kom hem till mig och kollade på film då vi sakta med säkert höll varandra i handen.. kommer aldrig glömma den värmen inifrån!

Men ingen, ingen, ingen, ingen hör...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar