3 feb. 2009

Blåbär..

... med mjölk (och jag erkänner.. en tesked socker) samt två löskokta ägg, blev det till frukost.
En ganska sen frukost.. Kl:11.00. :P

Tänkte plocka iordning lite medans frukosten börjar tas upp innan jag beger mig ut i spåret för andra dagen i rad. Igår hade jag Viccan på besök och jag tvinga ut henne. Hon var jätte duktig och halkade bara en enda gång. :)

Nu har jag varit ledig ganska länge, dock varit sjuk under tiden. Imorgon ska jag jobba dag och på torsdag.. men sen är jag ledig till nästa tidsdag igen. :D
Funderar på att åka ner till Åmmeberg. Men om det finns tar jag gärna några extrapass, annars kommer jag få så dålig lön i mars.

Håller tummen för dig Jenny!

Cya

2 kommentarer:

  1. Tack vännen! Får besked om jag får jobbet eller ej imorrn...nervöst!

    Smarrig frukost du åt då :)

    Ses imorrn @ work!

    SvaraRadera
  2. ja blåbär är nyttigt och gott! Fan vad jag blev sugen på blåbäär!

    SvaraRadera