10 feb. 2009

Jörgenbajs..

... skulle ringa mig runt kl.08:00 för vi båda skulle vara uppe å redo för en promenad vid 9 snåret. Vaknade av mig själv, gäspade och sedan kom minnet tillbaks.. tog tag i mobilen och sedär.. klockan är 11:50.. greit.. nu är denna dag förstörd.
Jörgens klena ursäkt var att han vakna upp och "mådde bajs".. då är det väl bara att sätta sig på toan och få ut korven eller?! *Gah!*

Igår träffade jag en kille, 29år som jobbar på en bank. Kostymnisse självklart! Vi tog en fika på kungsgatan och snackade om allt möjligt Denna kille var jätte trevlig men jag tror inte vi har något direkt intresse gemensamt. Ska inte ropa hej då på engång men mer än kompisar kommer det dock inte bli.

Sitter hemma nu, uttråkad. Borde diska, borde städa, borde göra så mycket! En grej som skulle iförsig vara ganska rolig är att ägga Viccans lilla kur! Haha.
Men det är inget jag "borde" göra. :P

Best Regards

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar