8 feb. 2009

Spåret..

... är idag blött och halt.
Det får bli en tur runt Hässelby Strand istället.
Just nu saknar jag min kusin Rebecka.. vi brukar alltid pusha på varandra när det gäller promenader. Kommer ihåg våren och sommaren 2007.. då vi nästan gick varje dag.. även fast det var regn och rusk.
Vill så gärna ha någon sådan kompis/vän i närheten.. som är lika het på gröten som jag att ut och gå, utforska nya vägar.

Igår fick jag ett samtal från några andra kusiner, Lorina och Ems. De festa till lite i Ljungsbro och väckte mina känslor till liv hur mycket jag egentligen saknar dem! Isommar blir det liv tjejer! Vätternrundan och vätternfestivalen! Yea!

Idag händer det inte så mycket mer än storstädning och kolla lite på serier. Är ledig måndag och tisdag.. sen jobbar jag 6 dagar i rad.. stört schema.. från en störd #pip#.

Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar