4 jan. 2009

Hmm..

... Nu är det nytt år och det inleddes inte så suveränt!
Men men det är som det är.. sjukling här!

Vem som vann Monopol duellen var ju självklart jag. :D

Annars finns det inte så mycket att säga.. har fått en dos hemlängtan. Blir alltid så när man är nere och hälsar på.. stannar man för länge blir det allt jobbigare att lämna.
Tråkigaste är att det inte finns några jobb att söka här nere.
Stockholm känns allt mer och mer ensamt. Singel är man också.. kommer väl säkert vara det i 6 år till eller något. Blää!

Nej nu ska jag inte deppa ner mig.. jag ska ta tag med nya krafter, jag ska göra upp nya mål, jag ska må bättre.. men det viktigaste utav allt.. jag ska vara mig själv!

Allt kommer att ordna sig. Det är bara så.

Tack!

1 kommentar:

  1. Klart det kommer ordna sig. Det är så det är. Nytt år, nya tag. Kram

    SvaraRadera