16 jan. 2009

Gudars skymning..

... det var länge sedan jag skrev något här.
Tyvärr har min dator bestämt sig för att lägga av, så i väntan på lön så blir det inte så många inlägg här.

Vad har hänt sen sist.. ganska mycket. Om man läser Jenny's blogg kan man förstå att det är inga roliga tider på jobbe just nu. Men det är bara att bita i det sura äpplet.. tillsvidare.

'Kärleken' är som den brukar..

Mitt hem börjar ta form.. fattas bara några bokhyllor och 'prydnadsmöbler'.
Dock har målaren inte fixat färgen på listerna runt balkongdörren. De har heller inte ringt från mattläggaren som ska fixa mitt golv i matsalen och hallen. De som ska tapetsera i matsalen och köket verkar inte heller höra av sig.. och ärligt så är jag trött på att ringa som en surkäring och tjata.

Dags att jobba.

Cya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar