29 jan. 2009

Illamående..

... och sömnlöshet.
Toppen. Bara jag inte åkt på influensan.

Idag (igår) har mattläggarna vart här och gjort förarbetet till nya golvet.. mattan läggs på imorn (idag). Jag fick dock inte välja vilken matta som helst.. jag ville ha den mörkaste men den tycker Stockholmshem är för udda så de har tagit bort den ur urvalet. Så det blev en mörksvart med lite inslag av lila med trämönster.
Ska bli intressant att se.
Sedan körde de ut mig ur mitt hem.. hallen och matsalen skulle spacklas och man fick inte gå på golvet på ca 2h. Jag skulle till vårdcentralen så att stanna i sängen under den tiden var inte ett val. Det hela sluta med att jag fick gå till vårdcentralen 1h tidigare och sitta å vänta. Jippi!

Hos läkaren gick allt min väg.. jag fick det jag ville och nu ska vi se om det fungerar! Dock är jag lite orolig över den remiss han skicka iväg. Vi får se om jag fullföljer.

Här om dagen kollade jag på Eagle Eye som Jenny rekommenderat i sin blogg. Det var inte en enda lugn stund i den filmen och tack vare det passerar den godkändgränsen. Annars var den inte så mycket att hurra för. Ganska overklig.
Jag passade även på att berätta om en film för henne, The duchess. Denna film utspelar sig på 1800-talet (tror jag det var) och handlar om tragisk kärlek samt männens maktstyre över kvinnorna. Denna film är typen jag tycker är jätte spännande och intressant. Dock kan jag bli riktigt upprörd om hur det verkligen var förr i tiden och sedan helt fascinerad av kläderna.

Nu är det dags för försök nr 3 att sova.

Cya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar