30 jan. 2009

Ofta..

... man orka bry sig.
Det har gått för långt och nu vill man bara bort.
Även om det skulle ordnasig på något sätt så är det ändå förstört.
Inget blir sig likt.

The winner takes it all..
... jag tänker bli en vinnare!

Golvet i hallen och matsalen blev kanon fint! Tyvärr går det inte ta något bra kort på det.. så det är väl upp till bevis?!
Ni är så välkomna så! ;)

Jag har även kört igång med modifast.. jag vill gå ner några kilon innan jag börjar tränar.
Är inne på min andra dag.. och det känns (är så sugen på O'boy)! Nu är det bara imorgon kvar sedan kommer kroppen bränna fett!

Nu är jag ledig till tisdag. Syster Therese är i Stockholm tillsammans med kusin Rebecka och kompisen Caroline. Får se om jag hänger med dem ner på söndag.. hälsa på mami!

Dags för te och kanske ett bad.
En film vore nice.. någon som vill rekommendera någon?

Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar