26 jan. 2009

Som jag..

... misstänkte.
Nu har jag iallafall fått svar på några frågor som irrat omkring.
Men om en annan fråga kommer på tal, vet jag inte hur jag kommer ställa mig.
På något sätt känns det som sist.. fast jag innan vet reglerna.
Nu får jag lägga av och tänka..
... målar upp för många olika senarier om vad som kan ske.
Jag förvirrar bara mig själv. Gång på gång.

Strax kommer en snubbe som ska byta lås på min lägenhet.
Min inneboende har snällt lämnat ifrån sig sin nyckel precis utanför min dörr på golvet.. som jag självklart trampar på.
Där försvann humöret denna dag.

Sen ska jag iväg till jobbet. Snäll som jag är tog jag ett extra kvällspass och ska gå upplärning med chefen så hon lär sig. Funderar dock på att ta ledigt fre, lör och sön å dra ner till Åmmeberg.

Dags för förmiddags te och mys i soffan någon timme.
Förhoppningsvis hinner man med en liten promenad innan jobbet.

Best regards

jWe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar