25 dec. 2008

Igår..

... var det Julafton.
Men den kändes annorlunda. Jag vet inte varför.
Det bjöds på en vit fasad.. klappar under granen.. tomte som frågade om det fanns snälla barn i huset.. brinnande röda ljus och godis, knäck och allt annat traditionellt som tillhör just denna dag. Men den riktiga känslan fanns inte på plats ordentligt. Men mysigt var det iallfall!

Imorgon bär det av hem till Stockholm.. mina syster söner ska följa med (min julklapp till dem). Jag ska visa runt dem i Stockholm.. antagligen åka till tekniska museet m.m.
Absolut blir det Pizza Hut! :D

Nej nu är det dags att styra upp lite hemma hos syrran och göra det till en riktigt mysig Juldag!

Xoxo

2 kommentarer:

  1. Hej! Ny blogg! Jag ska försöka följa den, men det blir mest att jag läser den när jag är här, d.v.s på jobbet.

    Att bero på julkäsla så tycker jag hela julstämning och julkänslan på julafton försvann efter man fyllde typ 13 år eller nåt. I år sket vi t.o.m i Kalle Anka för vi höll på och fixa julmaten då. Tråkigt men mysigt med jul är det fortfarande! Kram Kram Bella

    SvaraRadera
  2. ... och nu så har du börjat skolan och ska bli fröken!
    Men vi får styra upp att ses mer oftare.. utanför jobbet. :)
    Kraaams

    SvaraRadera