13 sep. 2010

Gudars..

... skymning!
Dagarna flyger iväg och jag hinner inte uppdatera bloggen ett skit! :P
Sitter just nu og käkar frulle hemma hos syster Therese i Askersund.. denna helg har jag varit hemma hos familjen alltså.. haft det mysigt med kusinträff.. svamp- og lingonplockning i skogen hos pappa m.m. Kvalitetstid som bara den! :P

Skulle skriva hur mycket som helst om den tid som varit sen senaste inlägget men jag har inte tid för det just nu.. men jag får väl blogga oftare.. även om det bara blir lite korta inlägg så är det bra för mig att skriva av mig känner jag.

Imorn är det dags för utvecklingssamtal på jobbe.. spännande, spännande.. förhoppningsvis får jag egenom lite utav det jag vill.. (=

Annars idag åkte min syster Sophie till Ullared med sina söner Emil og Oscar.. shoppa. Jeg skulle også vilja görat.. har tjatat på Anna (hon som är kåt på livsmedelsaffärer) og ska tjata lite till så ger hon nog säkert med sig. :P

Kärleken.. denna höst verkar bli lonely.. det finns lite hopp kanske.. vi får se. (=

Nästa vecka blir det en tripp till Gbg med Calle, Fredrik, 'Maria Toft' m.fl.. drar över helgen og ska festa loss lite.. kanske lite shopping også! (=

Nej dags att fixa sig inför tåge.. sen jobba kveldspass på jobbe!

Må gott!

Xoxo

1 kommentar:

  1. Just ja!! Ullared!! När ska vi planera in det?? Du får ta hårinpackningen nästa helg! Hur går det med lördagspasset?

    SvaraRadera