1 sep. 2010

Det finns en..

... smurf i oss alla!

Idag har det varit en bra dag!
Möte upp Bella i Sundbyberg runt kl.10:00, där vi tog en fika og jeg fick mig en liten titt på hennes 1 månad gamla dotter! (=

Mamma Bella og dotter Disa!

Sen drog jeg vidare in till city där jeg mötte upp vännerna Anna (från Örebro som var og hälsa på) og Johanna (en vän jeg lärt känna genom jobbe)!
Det blev en stor runda på stan på jakt efter en höstjacka till mig.. då min blev stulen för någon vecka sedan. :( Vi hade ingen tur att hitta någon men det blev lunch på Pizza Hut samt en mysig fika på NK.. samt en ansiktskräm (Seriously Shine Free) från Åhléns som Krister rekommenderade till mig.

Efter vi sagt hej då till Johanna drog vi till Dagslivs på Fridhemsplan, Anna ville spana in hur affärn såg ut då den fått bra kritik på deras delikatessdiskar.. well.. Anna var inte så jätte impad. :P Ni förstår.. hon är lite livsmedelsaffärskåt (arbetsskadat kallar hon det) då hon jobbar på Coop vid Marieberg utanför Örebro. I alla fall.. det var vad hon hade roat sig med tidigare på morgonen innan hon mötte upp mig.. åkte kolla på mataffärer. :) Så söt hon är!

Vi mötte senare upp Linus (Annas kille) og Erik som sluta jobbe vid 17.. jeg tvinga med dem till SF bio på Sergel för att vänta med mig tills min underbara vän Camilla dök upp då hon og jag skulle på bion Twilight eclipse. Kan säga att den var fantastisk.. men jag vet inte om slutet var så jätte bra.. det kändes som om det ska komma en 4:e film.. ?

t-banan hem insåg jag hur sjukt mycket jag har hunnit med under denna dag, galet! Väl hemma bestämde jag mig för att gå og handla inför de sista av veckans måltider.. så just nu när jeg sitter här og skriver så går plattorna og ugnen varm i köket! Nästa vecka ska det bakas Lingonlimpor og kanske något smarrigt! ;)

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar