29 sep. 2010

3:e..

... dagen med Modifast og en Pizza med extra ost skulle inte sitta helt fel! :D
Men det går bra! Imorn börjar förhoppningsvis kroppen bränna fett!

Har beställt nya högtalare og receiver.. kommer bli gött med nytt ljud nu när man levt med sprängda högtalare sedan Mood preparation for Christmas festen förra året! Beställde detta från www.netonnet.se, se bild nedan. :D
Annars så traskar livet vidare! Råkade lägga upp mig på spotlight på QX.. ingen aning om hur jeg gjorde.. skulle registrera mitt mobilnr.. og så vips dök man upp där i högra hörnet! Är inte direkt så bäst på såna här grejer visst! Aja.. det blev till en positiv erfarenhet i alla fall, har fått kontakt med några goa söta killar! :)

Glömt att berätta jeg var på bio med Ida og Magnus häromveckan på The blind side. Underbar film! Det var en privat visning, filmen går annars inte på bio.. synd det för den var verkligen bra!
Mitt i vimlet träffa jeg på min ex kollega og vän Jenny! Det var kul! (=

Nu ska jeg kolla på film og sen hänga tvätt innan jeg drar till jobbe för ett kveldspass!

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar