1 sep. 2010

Det är dags..

... för förändring.
Jag har tagit bort mitt QX konto, avaktiverat mitt konto på Facebook.. det måste finnas något mer än dessa världar! Menar inte att jeg kommer vara borta för evigt från FB, vill bara strukturera upp vardagen, få in rutiner og inte bli fast framför en dator flera timmar per dag.

Har tagit upp min läsning angående personlig utveckling efter ett litet sommar uppehåll. Jeg har börjat tagit åt mig att förlåta mig själv för det som har varit og bett vänner og bekanta om ursäkt för mitt (ibland) beteende. Då menar jeg mitt suddiga jeg.. att jeg inte visar vem jeg är.. säga vad jeg verkligen tycker och vad jeg känner. Oftast har det varit att jeg varit för dumsnäll og inte velat såra någon.. eller rädd för att man ska tycka illa om mig.. men jeg har lärt mig att det skadar bara mig själv i slutändan.. att man känner sig ensam. Om man inte visar sig så är det svårt att få ärliga og sanna relationer till människor.

En sak jeg verkligen ångrar är att jeg tagit bort flera inlägg från denna blogg som har varit känslosamma för mig angående det förgångna året.. minnen som gjorde mig glad förr.. men som nu är gårdagen.. som jeg måste bearbeta.. inlägg som egentligen borde glädja mig eftersom jeg fick känna kärlek. Men det kommer, bara jeg lär mig känna tacksamhet för den tiden.. tacksamhet för det jeg lärt mig.
Jeg ber om förlåtelse till dig.. som varit involverat i detta.. det var en tid.. då jeg bara ville att inget av det skulle vara sant.. ville bara radera.. men nu ångrar det. Det var fint.. den korta tiden vi fick.

Byyes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar