25 aug. 2009

Mode..

... tydligen ska man klä sig i rutig skjorta.. och med olika delar från en kostym, till hösten.
Kan nog inte riktigt skriva att det är min typ av klädstil.
Dessutom är blå chinos ute? Fan, jag som köpt ett par i juli för 700kr!

Nej, jag ska ändra min stil.. blir lite mer sportig kanske?
Måste köpa nya sneakers till hösten, mina gamla håller på falla samman. :(
+ en höstjacka av märket Alvin.. de är väl ganska sportiga?
Kanske borde gå till en stilakut?
Trött på att inte veta vad man ska shoppa.

Urk!

2 kommentarer:

  1. Hej sportigt mode tycker jag låter bra, du passar i det :-) Har du fått ditt körkortsintyg än? I dag ska jag ha min första teorilektion. Kör mycket nu. Men det är bara för att jag ska kunna köra upp till dig sen he he he ;-)Sätt fart du åxå med det nu, så du får det gjort nån gg.
    // puss å kram Marie J

    SvaraRadera
  2. Du kör jag på sportigt höstmode! :D
    Nej jag väntar fortfarande på det..
    ... Jag ska köra intensivutbildning så jag lär få det snabbt som attan. :P
    PUSS

    SvaraRadera