14 aug. 2009

Fredag..

... äntligen sol och inga planer?!
Va fan! Jag åker ju hem imorn kanske.. man måste ju hitta på något kul!

Måste förbi Carro och lämna pengar för ett silverkors jag köpte utav henne.. antar att det blir en cykeltur runt Motalat som avslutning i samband med det!
Kolla på Charlottenborgs slott där jag och C fikade för första gången.. förbi bänken där jag för första gången talade med S.. Preem macken vid McD där A mötte upp mig med sin jaguar.. *flinar*.. ja Motalat har många fina minnen men även en hel del tråkiga. Det är nog därför jag har beslutat att jag inte kommer flytta tillbaks hit.. blir nog Sthlm några år till.. sen får man väl se. Jag har mina drömmar och mål klara för mig iallafall för några år framåt.

Jag har föresten gått och blivit brunhårig.. jag är så jävla snygg! ;) + att jag gått ner lite i vikt och att jag snart ska börja träna.. dags för en förvandling!

Föresten.. taggade bilder på facebook ÄR DET VÄRSTA SOM FINNS! När jag logga in för första gången igår så hade jag ett antal bilder taggade på mig när jag var full.. snacka om att man verkligen inte blir bra på bild när man fotas då! Blä!

Skrivs!

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar