25 aug. 2009

Det..

... gick juh väl i eftermiddags! :) #Glad#

Jag har fått en låt på hjärnan: Aqua - Back to the 80's
Kalas bra!

Har kommit igång med hemmaträningen igen som legat på hyllan sen december. Funderar på vilket gym man ska börja på, Sats bredvid jobbet eller Eriksdalbadet vid skanstull.
Skulle gärna vilja simma.. simhallen i Vällingby är inget att tänka på efter skräckhistorier från Jenny. Haha!

När jag kom hem i eftermiddags var det katastrof i varje rum!
Kan ju säga det att el-arbetarna inte direkt varit försiktiga! Fotspår, kabelrester, borr-dust i min säng.. de hade tillockmed plockat ur vissa saker från kylskåpet eftersom de skulle flytta det, men inte fan har man ställt in det så det var bara att slänga min dyra nyöppnade havredryck samt en massa annat! Idioter!

Föresten vet ni va.. tror ni att STOCKHOLMSHEM har fått arslet ur vagnen och fixat min balkong än då? INTE DÅ!
Ska ni hyra en lägenhet, välj då för fiisan INTE Stockholmshem!

Nej nu ska jag ta och kolla på Anne på Grönkulla!

Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar