20 aug. 2009

Dags..

... att uppdatera kanske? :)

Ännu en kommande omorganisering på jobbet.
Förhoppningsvis blir utgångsläget positivt denna gång!

Annars fungerar livet hyffsat, fortsätter min personligautveckling och jag måste erkänna att jag mår bätter än vad jag har gjort på länge!

Mina mål för hösten är att skaffa körkort och kommit igång med träning och nyttig kost. Jag har ju redan börjat med nyttiga morgondrinkar och jag måste skriva att de ger verkligen en energikick!
Utöver det har jag äntligen fått en tid hos en hudläkare.. som förhoppningsvis kan hjälpa mig med mina besvär. Jag har även bokat en tid hos en kurator.. kanske var på tiden?!

Nu sitter jag på jobbet och tar en liten kaffepause.. och denna gång ska jag verkligen dricka upp allt kaffe (alla håller på att tjatar om att jag jämnt bara dricker halva koppen)!

Skrivs!

Xo xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar