31 aug. 2009

GoMorgon..

... !

Helgen har inte bjudit på så mycket.
Bakfylleångest hela lördagen.. så det blev sängen hela dagen.

Söndagen jobbade jag morgon. Värsta draget på jobbet (tjejmilen har sin start presejs utanför oss). Träffade många hurtiga och glada löpare! En av dem var min kollega Jenny som lyckats ta sig i mål på 50min, stort grattis!

Tiden rusade iväg och jag insåg att jag jobbat över 40 min.. ganska nöjd över att dagen gick så snabbt. Väl efter jobbet mötte jag upp Viccan + hennes kille, vi drog till IKEA och shoppa. Blev lite nya saker till sängen (bild kommer under dagen).

Imorse på väg till jobbet när t-tåget skulle stänga dörrarna vid station Fridhemsplan så kastade en kärring in sin jacka mellan dörrparet vilket gjorde att dörrarna fastna och tåget blev stillastående. Strax där efter kommer en ilsken t-baneförare och skäller ut henne och förklarar för henne hur hon gjort förseningar i trafiken.. hon bara log.. fatta väl inte ett ord svenska verkade som! Iallfall.. det roligaste var att suckarna kom en efter en från alla trafikanter..
... medans jag satt och flina och tänkte detta ska minsann inte förstöra mitt morgonhumör! :)

Som de flesta kanske märkt har jag avaktiverat mitt facebookkonto samt tagit bort mig på en del community's..
... känner att det är dags att fokusera på mig själv och min självkänsla + komma igång med träning. Kommer antagligen aktivera facebook så småningom, kan tala om att det är ganska befriande att slippa statusuppdatera! :D

Dags för en kaffe!

Skrivs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar