27 aug. 2009

Då vakna..

... man klockan 04:30 imorse då.. pigg som en mört.
Men vänta.. jag är juh ledig?! #Suck#
Antar att det sitter i kroppen när man gått upp så tidigt de senaste dagarna.
Gick och la mig kl.22:00 igår.. om jag varit uppe ett tag till kanske man sovit lite längre.
Aja.

Igår efter jobbet blev det tvättstugan med Viccan och efter det taco och filmkvälls mys.
Vi såg filmerna Timber Falls och Good Luck Chuck.
Den första var en skräckis.. en oväntad bra måste jag skriva. Förutom en scen som såg overklig ut. I denna film var en av Sabrina Tonårshäxan's mostrar med. :) Länge sedan man såg henne.
Den andra var en kärlekskomedi, en riktigt bra en.. dock tyckte jag plastikkirurgen var en mansgris! Vilket nog var meningen men jag tycker mindre om sådana.

Just nu är jag hemma.. drack min algdrink för ca 30 min sen. Snart blir det ut och jogga i spåret och sen hem och göra mina magövningar.
Ikveld blir det bowling med Bella, Reine och kanske Helena och Anders.

Skrivs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar