21 juli 2009

Viccan..

... är det som kommer ta plats i mitt extra rum! *Wiiie*
Hoppas hon ställer upp på att tvätta mina kalsipper också #LOL#!

Andra dagen som tillförordnad Receptionschef, fungerar bra och kul att pröva på något nytt! 4 dagar kvar.. sedan är det 3 veckors semester!

Planerna är att jag lämnar Stockholm antingen tisdag eller onsdag nästa vecka.. (kanske tidigare).. och drar hem till mami! Efter någon dags vila ska jag möta upp Fredrik, dra ut och tälta.. vi vet inte vart ännu. Ska försöka få med Lisen (ssssh, hon ska få köra hihi).
Ska försöka hinna med en tripp till Oslo också.

Jes! Jag rymmer pride.. tycker själva alltet har tappat sin mening.. paraden är bara ett jippo nu förtiden med folk som klär ut sig och flashar sig.. inte undligt att vissa folk får för sig att det är så gay världen ser ut och beter sig (enligt min åsikt.. men kanske är sanningen annorlunda?)..

I helgen var jag (som skrivet innan) hos Lisen och myste i hennes, Jampas och deras lilla gulliga son Pontus hus! Lisen hade en överraskning: VI SKULLE ÅKA PÅ MASKERAD SOM FAM. SIMPSON! Haha.. och jag fick så klart vara Bart pågrund av min frisyr som är ganska så rakt upp. :P Det var en gammal klasskompis till mig och Lisen som fyllde 25år.. och hade ordnat allt.
Blev en kul kveld.. träffade några till från gamla Vreta tiden (bilder finns på fejan)!

Nu så blir det tv och mys.. ska upp tidigt imorn för ännu en hektiskt dag av dubbel jobb!
Ta hand om er och må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar