10 juli 2009

Nedräkningen..

... till semestern har börjat!
11 arbetsdagar kvar på 2 veckor.. sedan bär det av mot Östergötland och från där till obestämda destinationer.
Jo en sak är bestämt redan.. eller två, tälta med Fredrik och hälsa på Svein. :)

Mamma og Gunnar är här och hälsar på, dock ska de strax åka och jag funderar på vad jag ska göra i helgen.. tänkte att jag skulle få lift med dem till antingen Motala el Örebro. Men i Motala är det ingen som har tid att leka med mig.. och de i Örebro får jag inte tag på.. Gah!

Imorn har iförsig Erik fråga mig om jag vill följa med till en av hans kompisar som ska ha en liten förfest och sen dra ut till Slussen. Förfesten kan jag nog vara med på.. men när det gäller utgång så har mitt leg gått ut.. så det är inte säkert att jag kommer in.

Ganska tråkigt inlägg.. men va fan. ;)

Jag kämpar på med att förbättra min självkänsla.. det går ganska hyfsat och jag gör det övningarna jag läst om. Känner mig ganska duktig. :)

Nej, duscha.. kanske åka in ock klippa sig? Ska iallfall in och leta efter en kudde som passar det stora kuddfodralet jag råka köpa igår på IKEA.

Må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar