23 juli 2009

Kombo..

... har man nu fått!
Viccan flytta in idag.. eller dumpa av massa grejor iallfall.. :)
Flytten gick bra.. var mycket mindre trafik än vad jag trodde det skulle vara runt halv 5 - 5 snåret. Iförsig är det en av de populäraste semester veckorna.. säkert därför.

Dagen har annars bjudit på känslokaos.. hänt ganska ofta den senaste veckan. Försöker bearbeta det så gott det går.. men ibland vill man bara somna och vila från de hårda andetagen.

Ändrade planer för Pride.. KANSKE.
Addi, en gammal bäst-fest polare från förr har hört av sig och ville umgås med mig på Pride. Det var inte igår vi träffades kan jag säga! Vore kul.. och jag borde ta tillfället i akt!

3 dagar kvar som tillförordnad receptionschef och om 2 dagar börjar min semester.. hur det hänger ihop? Jo jag har ansvaret veckan ut.. så jag får stå ut att vara jour på söndag. Iförsig börjar min semester vecka 31.. och har endast vanlig ledig dag på söndag.. jaja.. så 3 dagar kvar till semester. :P

Nu ska jag slurpra i mig det sista utav mitt goda te, sen blir det sängen.

Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar