22 juli 2009

En smärre..

... chock fick jag när känslan kom tillbaks hårt som ett basebollträ och träffa mig rakt i knävecken när jag kom hem.
Var tvungen att lägga mig i sängen och blunda ca 1h innan jag sakta kunde bearbeta och ta reda på varför jag kände så här just nu.
Förvirring blandat med fantasiscenarier får mig att hoppas vilket senare drabbar mig negativt när det inte blir som jag tänkt.. jag måste sluta. Koncentrera mig på vardagen och tänka positivt utan sådana här fantasiscenarier.

Jag duger och jag kan!

Efter återhämtning blev det vardagliga sysslor, en promenad med Jörgen, efter det ett 20min långt telefonsamtal med syster Sophie som jag inte pratat med sen innan hennes familj drog till Norrland. Nu hade de kommit hem och de haft det bra, resan fram och tillbaks hade inte stött på några större problem med alla barnen. :)

Några nyheter för min semester är att jag kommer antagligen bli bjuden på Madonnas konsert i Göteborg 8/8! YES! Det kanske även blir kylie Minogue 6/8 i Danmark. Kylie är en av mina stora favoriter som jag länge velat se!

Nu sitter jag här vid min minidator.. omgiven med doftljus och dricker Ingefärste.. funderar på om man ska hoppa i säng lite tidigare idag än igår.. vi får se.

Må Gott!

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar