24 juli 2009

GoMorgon..

... i huvet!
Dags att vakna!

Har gått som en zombi till jobbet idag, allt föll i rutin.
Sjukt igentligen.
Kommer varken ihåg att jag låste dörren..
... eller att jag touchade SL kortet vid läsaren.

Tredje dagen med morgon drink och 'bantning':

2 dl Havredryck
1/2 Pressad apelsin
1 Banan
1 tsk Krossad linfrö
1 msk Riven ingefära

Allt mixad i min nya fina blender!
Restrerande måltider består av måltidsersättning från modifast.

Kör detta på känn tills jag känner mig nöjd.. sen byts en måltidsersättning ut mot en NYTTIG måltid.. och så vidare.
Tycker inte jag är tjock..
... vill endast få bättre hy och lite plattare mage.

Efter jobbet ska jag förbi en måleributik och fixa lite materiel till mina 2 kommande tavlor.

Dags för jobb, det var skönt med en tanke paus!

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar