25 juli 2009

Nu..

... är det inte långt kvar tills man går på semester! :D
Om 7h och 43min för att vara exakt!

Vad ska man göra första dagen? Lata sig?
Addi tyckte jag skulle komma ner till Örebro.
Hmpf.. vi får se.. har tvättstuga på måndag.

När jag surfade på qruiser en dag fick jag upp ögonen för Intuition Plus raksystem. Självklart beställde jag en på engång eftersom det endast kosta 39kr!
När jag väl fick hem den måste jag säga att den är som en vanlig rakhyvel.. enda skillnaden är att det sitter en tvål presejs vid hyveln så man behöver inte tänka på raklödder.
Efter man rakat sig får man en känsla av torrhet.. vilket jag inte direkt uppskatta. Men håret rakas bort lätt och kan användas på hela kroppen så det är iallfall 2 plus, men jag kommer inte fortsätta använda den.


Annars händer inget speciellt i mitt liv.. jag har det ganska bra. Hoppas fortfarande. :(

Byees

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar