10 mars 2011

Träningen..


... har smått kommit igång!
Har för första gången varit på SATS i Vällingby, anläggningen i city.
Jag måste säga att man blir bortskämd av Gärdet - som har nya maskiner och fräschare lokaler.

Har tänkt mycket på att byta till Friskis men jag måste erkänna att jag trivs bättre på SATS då det är bättre inredning m.m. Vilket jag accepterar att betala lite extra för. Sen så får man köra squash helt gratis, skulle jag gymmat någon annanstans hade man fått lagt till den kostnad.

Mina knän är inte bättre. Jag får inte springa. :(
Det har varit som meditation för mig men jag får nöja mig med crosstrainer.

Hade Erik og Anna över igår kveld. Vi började kolla på filmen Livet efter detta (Hereafter). Den får knappt godkänd. Den kunde ha varit jättebra.. men jag fann den grå og trist. Mest pågrund av musikvalet i filmen.. bra musik höjer dramatiken!

Börjat kolla på Glee vilket jag verkligen inte har tid för egentligen.
Diggar denna serie otroligt mycket! Får mig verkligen att tänka på min ånger då jag inte valde att gå dansgymnasiet. :(

That's it!

Skrivs

1 kommentar:

  1. Börja på Fitness24Seven istället, de har nya maskiner och fräscha lokaler :) Och billigt. 199 kr månaden.

    SvaraRadera