5 mars 2011

Och livet..

... går vidare.. eller?

Jag fick ett mess på facebook av mitt ex; Han tyckte jag är "verkligen konstig" för att jag skickade en vänförfrågan till honom i höstas men sedan tog bort han några månader senare.
För mig är det ganska enkelt.. jag har fortfarande mycket i bakhuvudet.. om vad som hände och inte hände i vår relation.. så jag tyckte att det gjorde ont att "se" han på FB.. hans liv.. utan att få vara en del utav det.
Det hela sluta med i alla fall att han "had enough".

Jag föreslog att vi skulle ses och prata igenom allt eftersom jag tror mycket handlar om att vi inte har bearbetat saker och ting.. det skulle vara bra för oss.
Skulle även ha en chans att berätta vad som hände mig under samma period vi var ihop.. då kanske han skulle förstå mig bätte och sluta tro att jag är "konstig" för det gör verkligen ont i mig att han tycker så.. och varför det blev som det blev i vår relation.
Men jag fick inget svar.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar