10 mars 2011

Jao..

... så har man fått det på svart och vit, eller inte alls.

Jag har känt mig stressad och ut balans sen jag skrev ett brev till mitt ex.
Märkt att jag fått symtomen Magkatarr.

I det brevet stod det om några av det mest personliga, smärtsamma händelserna i mitt liv som jag har endast berättat för en vän och en terapeut.
Med hopp om att han skulle förstå mig och sluta tänka att jag är "konstig"..
... utan att jag bara är rädd.

Jag skrev det i måndagsmorse och har inte fått någon respons.
Han kanske inte har läst det, kanske raderade det utan att läsa?
Tankar strömmar förbi, knyter en knut i mellangärdet.
Känner mig helt slut i kroppen.
Känner jag mig bara dum..
... dum som kunde tro att han kunde vara osjälvisk.
Men allt tycks alltid och bara kretsa runt honom.

Punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar