11 mars 2011

Man..

... blir verkligen dödshungrig när man tränar regelbundet!
Jag äter kanske 6 ggr om dagen + frukt. Härligt! :D

Glömde skriva om att det bästa med SATS i Vällingby är stretchrummet - där man kan stänga om sig! + att den jag tränar magen med finns där inne! Jag gillart!
Imorn blir det SATS på Gärdet och då sista gympasset för veckan, söndag kommer jag vila ut ordentligt.. fastän jag jobbar dock.

Imorn blir det även mega schlagerfest hos Karin i Hökarängen! Kommer bli fullt hus og utgång! Det blir nyktert för mig eftersom jag jobbar dagen efter.. men fan!! Jag ska med ut alltså! Får droga mig med redbull og skaka rumpan! :)

Just nu lagar jag middag tillsammans med min blivande kombo Alekz och en kompis Sara! Jupp ni läste rätt.. jag ska få en ny kombo då Haggan flyttar ihop med sin tjej!
Börjar kännas som salongdörrar hemma hos herr Wedlund! :P
Det blir köttfärspaj.. med äggstanning och ost på! Mums!
Den står i ugnen så jag passa på att smyga in på mitt rum og skriva ett litet blogginlägg!

Skrivs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar