26 apr. 2011

There's no shame, shame, shame..

... in the game of love! Men nu har jag fått nog av alla konstiga och oseriösa killar!

Skulle ha sovit hos en 'dejt' igår.. vilket inte blev av.
Påväg till hans place frågade jag om det var okej att jag sov hos honom.. fick som svar att han nyss fick ett sms av en kompis som skrev att han var hemma hos honom (som tydligen bor där några dagar).. så han tyckte vi kunde sova hos mig eller på mitt jobb (jobbar på hotell).
Då jag jobbar vändpass är detta inte ett alternativ då det skulle bara bli ca 5h sömn.. vilket innebär jag skulle vara rätt så morgontrött vilket framkallar monstret inom mig!
Att sova på jobbet är heller inget alternativ.. för det första känns det ganska oseriöst emot mitt jobb.. sen skulle jag aldrig kunna slappna av och säkert ligga vaken hela natten.
Men i alla fall.. vad hade hänt om jag inte frågat han om det var okej att jag sov hos han? Det är det som jag tycker är konstigt.. hmm.

Aja.. i dag blir det förhoppningsvis lite grillning 17:00 i Rålambohovsparken vid Fridhemsplan. Har köpt en jättegullig grill som ska invigas. :)



Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar