28 apr. 2011

Mys..

... på ballen blir det innan det blir säng inför ett monster-frukostpass på jobbe.
Ett glas rött, funderingar.. ältande och tankar inför framtiden.
Likgiltig och lite saknad om "förr i tiden".
På bilden här nedan ser ni även mina nya balkongmöbler som en av mina bästisar Johanna och hennes mamma hjälpte mig att köra hem! All kärlek till dem!


Mitt ex svarade tillslut på mitt mess på facebook.. efter 2 veckor.
Man ska väl inte klaga.
Erkänner att jag kände mig ganska naken och sårbar under dessa 14 dagar. :(
Men nu har vi i alla fall fått ett avslut?.

Idag har även min brorsdotter Emely och hennes fina vän Therese varit uppe och "hälsat" på. De skulle på någon teater med skolan så under "fritimmarna" passa de på att ringa mig! :)
Hoppas verkligen att de kommer og hälsar på mig oftare! *Saknar*

Emely smaskar på en glass!

Tessa beredd att hugga in!
Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar