25 apr. 2011

Påsken..

... firades genom att hälsa på nära och kära i Örebro och på kvällen blev födelsedagsfest för Fia och hennes tvillingbror Fredrik.

Fia i hennes födelsedagspresenter. =)


Drog juh även ner till Örebro på onsdag-torsdag.. då jag hade min intervju. Den blev lyckad och de var intresserada utav mig. Tyvärr har de ingen tjänst åt mig just nu utan de ska ha mig i tankarna så fort det blir en öppning. Detta visste jag dock om innan jag drog ner.. men vi får hålla tummen för mig i framtiden. Dock trivs jag i Sthlm.. så vet inte om jag är redo att lämna denna stad.. mycket att fundera och tänka över.

Semester tider börja närma sig och den första resan blir 7 - 14 maj.. Gran Canaria med Erik, Fredrik och Olle! Jag är så nervös.. första gången jag ska flyga. :S Tequila hitåt!!!!
Efter det blir det Liseberg 2-5 juni.. då blir vi ca 8 pers som åker ner och har en galen helg! (=
Har nu även bokat en stuga i Smögen 11-15 juli.. dock är det bara en del av resan.. vi vet inte riktigt vart vi ska åka efter det.. förslag? :)
Prideveckan i Sthlm blir jag hemma.. för då har jag lovat en vän från gymnasiet (Ljunkan) att hon och hennes flickvän ska få bo hos mig den veckan! (= kommer bli riktigt kul!

Ikveld har jag tvingat min dejt att komma till jobbet med mat åt mig (oss).. efter det ska vi hem till honom och vi ska sova ihop för första gången. :D *Pirr Pirr*

Nu ska jag sätta igång och jobba!

Ta Hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar