13 apr. 2011

Remember those walls I built...

... well it is time to build them up again!
Koncentrera på dig själv Jonahtan!!!

Nästa vecka ska jag på en intervju i Örebro. Inte för att de har ett jobba att erbjuda utan endast för att visa upp mig och för att de ska ha mig i åtanke ifall det skulle bli en öppning i framtiden.

Min
chef frågade mig igår om jag ville pynta jobbe inför påsken. Eftersom jag jobbar kväll påskafton samt resten av helgen så blev jag glad då jag får også känna av lite av påsken. :P
Drar ner till Örebro på onsdagen, tänkte höra efter med Challe eller Otto om jag kan få sova hos dem då og kanske skärtorsdagen, om jag inte vågar mig på att sms:a Morgan om jag får hälsa på honom i Västerås.

Sitter
just nu og skriver samtidigt som jag kollar på DH säsong 6.. min dator är helt störd. Så seeg.. det tar ca en minut för det jag skrivit att visa sig. Vilket innebär att detta inlägg kommer ta mig minst en timme att fixa i ordning! Men man ska vara glad för att man har en dator el? :P

Haft lite pirr i magen den här veckan.. men nu känner jag mig bara förvirrad.

Nej. Nu hinner jag inte skriva mer, ska kolla klart på ett avsnitt og sen dra till posten og hämta ut mina sommarkläder jag beställt från Junkyard! Måste juh vara lite sommarfin när man drar till Gran Canaria i maj! :)

Byees

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar