13 feb. 2013

Imorn..

... är det alla hjärtans dag.
Varje år har jag sagt till mig själv att nästa år är det min tur att dela denna dagen med någon speciell.
Antar att det betyder otur..
... för att varje år har jag lyckats gjort slut eller slutat dejta innan denna dag kommer! Haha!
Så i år har jag bestämt att jag inte ska säga så till mig själv.
Kommer antagligen tillbringa kvällen på gymmet i år.

Funderar lite kring dejting.
Finns så många olika sidor man kan vara medlem på.
Dock tycker jag att det är samma personer på varje sajt..
... i alla fall när det gäller gaykillar.
Just nu använder jag bara facebook & instagram. men det är inte direkt några dejtingsajter.
Tänkte börja fiska igen efter jag kommit igång med träningen..
... så jag också kan lägga ut en tvättbrädebild på min profil! haha

Om man skulle vilja fånga mig så är detta jag gillar;

Snaggade killar.
Helst slätrakade i ansiktet.
170 - 190cm.
Medel till vältränad.
Intresserad av:
- Träning
- Kost
- Friluftsliv
- Resa/Roadtrip
- Mysiga hemmakvällar
- Kunna festa till det någon gång då och då.
- Bio.
Gillar att bli uppvaktad och uppvakta tillbaks.
Romantisk.

Det var lite smått och gott, finns mer att upptäcka! Grrr! ;)
Allt är inte skrivet i sten, ibland kan man förvånas av vem man blir intresserad av!

Ta hand om er!

4 kommentarer:

  1. Du, jag och Anna kan ha en egen alla hjärtansdag- tradition :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vadå.. ska du följa med på gymmet? :D

      Radera
  2. Jobba? :D Ni kan komma ut och äta middag med mig på jobbet ;)

    SvaraRadera
  3. Tyvärr är merparten, känns det som, av de på gay-sidorna rätt oseriösa och sexfixerade.

    SvaraRadera