4 jan. 2012

Så har det blivit..

... år 2012.
Möjligheternas år har jag valt att kalla dessa 12 månaderna.

Det har varit ganska tufft de senaste månaderna så jag har varken haft lust eller ork att uppdatera mig. Men jag känner att jag måste ta tag i det hela, för jag tycker själv att det är kul att blogga! (=

Dock kommer jag inte skriva något mer om den hemska personen som jag berättade om i mitt förra blogginlägg. Dels för att jag vet han/hon läser min blogg och för det andra är att jag ska försöka lägga ner så lite tid och tankar som möjligt på denna person - För du är inte värd det!
Dock hoppas jag att du någon gång i framtiden ser vad du har gjort mot mig och andra så du kan börja leva ett bättre och ett mer givande liv!

Det är nytt år och dags för nya tag!
Ingen tid för att grubbla över vad man kunnat gjort för att år 2011 skulle blivit bättre utan att fokusera på vad man kan göra för att få ett kanoners år 2012!!!!

Som nyårslöfte har jag valt att fokusera på träning och hälsa - Bli en bättre människa!
Mitt andra löfte har jag valt att hålla för mig själv.. då det blir en överraskning för andra. ;)
Nu är klockan 00:17 och det är dags att sova.. ska ju upp og träna imorn!
Ta hand om er!!!

2 kommentarer:

  1. 2012 kommer äga fett!! ;)

    SvaraRadera
  2. Oh yes!!!
    Ditt startar bra med en resa till Gran Canaria! Go go Anna!!!

    SvaraRadera