13 okt. 2011

Okey..

... nu är det så att jeg og min Kombo Anna.. VÄNTA HÄR! Jag har väl inte nämt i mina tidigare blogg inlägg att en av mina bästa vänner Anna har flyttat in hos mig? Well det har hon!
Jag kan lova att det är röj hemma var dag! ;)

I alla fall vi har börjat på ett nytt gym (http://formatraningscenter.se/hasselby) tillsammans og ikveld blir det premiär för min del.
Det första passet blir Zumba! :D det kommer bli en bra träning inför buggkurserna jag ska gå på med Ida.
Och ärligt, det är dags att börja tänka på kosten! Jag har redskapen för att börja ett hälsosamt liv med det är lätt att trilla dit i gamla mönster och bara ta en macka när man är hungrig för att det är enkelt.
Har i alla fall kommit igång ordentligt att ta omega3 varje dag då jag är fiskallergiker.

Erkänner det blev en Coca Cola Zero nu på morgonen för att kicka upp energin lite. Jag hade nog inte tagit en om inte min kollega også ville ha. ;) Men men.. man ska väl unna sig ibland.. kanske inte samma dag man starta med hälsosamma livet kanske.. haha.

Ikveld innan Zumba passet blir det i alla fall tacos!

Dags att dra! Skrivs!

2 kommentarer:

  1. Cola zero är det ju inga kalorier i, drick på ;)

    SvaraRadera
  2. Haha.. inte bra med läsk överhuvudtaget.. ska sluta med det.. förutom redbull vodka ute på krogen. haha

    SvaraRadera