17 okt. 2011

Ärlighet..

... hur svårt kan det vara?
Sitter just nu här i min säng med en jobbig sårande känsla i kroppen.
Är man inte värd sanningen?

Jag går och väntar på något slags avslut.. ett avslut som igentligen redan har tagit plats.
Ett jävligt svinigt avslut.. som kunde skötts mycket snyggare av dig!!!!!!!!
Det värsta utav allt är att jag delade något jätte personligt ur mitt liv till dig..
... känner mig så jävla korkad og dum så här efteråt.

Helgen som varit har handlat mycket om bearbetning.
Stackars Anna får höra på mina ord om og om igen.. tacksam för att hon lyssnar..
... till sist tar väl orden slut antar jag.

I lördags var jag på oktober fest hos Ida.
Jag la på leendet över det öppna känslomässiga såret och tvingade mig själv att umgås med vännerna fastän jag kände för att bara ligga hemma og dra täcket över huve å gråta. Det känns skönt att jag inte föll i gamla spår då jag helt enkelt bara försvann in i mig själv och stängde ute alla.

Cya

2 kommentarer:

  1. Nån som gjort något svinigt, den är fel.
    Han var fel.

    Den sanna killen för dig kommer komma! :)

    SvaraRadera