4 maj 2010

Ny månad..

... och en kortare kvar till Jul! ;D
Oh, jingle bells, jingle bells jingle all the way..

Nej, även jag längtar till sommaren.
Framförallt
till min semester mellan vecka 30-33.

Valborg blev en hit!
Det kalasades till morgonen @ Lester house. Det blev valborg- och inflyttningsfest på samma gång. Först blev det grillning och sen drog festen igång.. tror klockan var ca 06:00 när jag ringde en taxi till Ottot og mig!
Challe drog hem runt 03, hon palla inte trycket! ;D Eller så var det för att alla var fulla utom hon. :P

Dagen efter hade jag inte bara en slägga som stod och dunkade in i mitt huvud utan även nya vänner som bor här i sthlm.. konstigt att man ska behöva dra från sthlm för att finna nya bekantskaper!

Ny inneboende har jag fått også! Kände att det inte fungerade med min gamla, men innan jag hann att säga upp na, berätta hon att hon skulle flytta.. så jag antar att hon kände av att jag inte trivdes att ha henne boende hos mig.

En not till er alla som funderar på att ha inneboende - skaffa så mycket information om personen ifråga och fråga efter referenser. Kräv även att han/hon betalar en hyra i deposition som en säkerhet.

Annars denna vecka händer inget speciellt.. var ledig igår, jobbade idag. Imorn ska jag på en avancerad brandutbildning med Chefen, känns kul att hon ville att jag også skulle gå den! :)
Helgen bjuder på skansen på lördag med Mia og hennes barn.
Söndag blir det 'dejt' med Johan. :P

Cya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar