11 maj 2010

Mitt hjärta..

... ville säga; "ja" men min hjärna tänkte; "Nej, 3 gånger räcker.".
Sedan den dagen har jag gått og tänkt då å då om på vad som kunde hänt om jag accepterat.
Jag MÅSTE gå vidare, så är det.
Är ganska stolt dock att jag var så pass stark så jag ignorera.

Det blev Terror på elm street som jeg og Johan gick på i söndags.
Hyfsad film.. skilde sig lite från dem andra (enligt Johan), jag vet knappt då jag inte sett de andra filmerna (inte vad jag minns i alla fall).

Ingen skansen blev det i helgen som var. Det var blåsigt og kallt. Låg mest hemma i sängen og kolla klart på serien Harpers Island samt kolla ifatt avsnitt av Gossip Girl.
Det var skönt att ha en slapphelg efter valborghetsen. De flesta var upptagna med Monstret Lady Gaga ändå.. hade kanske varit kul att gå men orka jaga biljetter. ;)

Längtar till 3 juni, då jag og Challe åker till Gbg och stannar till den 6:e. Ska fira min födelsedag i förväg på Liseberg! Självklart kommer det bli lite partyparty ute i stan også, tillsammans med kusin Ems som flyttat till Alingsås og Becca, min gamla partner in crime från Motala som har bosatt sig nere i götet! ;) Wiihu!

Imorn blir det lite pirr pirr då chefen har kallat mig till ett möte, det ska bli delegering av arbetsuppgifter og förhoppningsvis får jag ta steget uppåt! (= Så alla som läser detta;
HÅLL EN TUMME FÖR MIG!

Nästa vecka på onsdag ska jag iväg till hud igen. Har slutat med antibiotikan, tyvärr har acnen kommit tillbaks.. ännu värre. :( Får se vad hon kan göra denna gång.

Nu så har syster Therese flyttat ner till Askersund.. är lite avis för jag skulle også vilja bo närmre familjen. Men jag trivs i sthlm og här kommer jag bli kvar som det ser ut nu. Jag trivs med mitt jobb og fixar jag körkort blir det lättare att åka å hälsa på!

Dags för att dra ut på en promenix. 63kg idag vilket ska ner till 56kg MINST inom de närmsta veckorna. ;)

Ta hand om er! (=
Byees

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar