20 mars 2014

Tårarna bara rann..

... nerför mitt ansikte! - Så glad blev jag för mitt nya jobb!
Ringde mamma och höll knappt på att få fram ett ord! haha! :)

Nu återstår bara diskussioner angående tillträde till tjänsten.
Förhoppningsvis få jag gå upplärning vecka 13 & 14 och sedan börja i maj.

Efter 6 år på min nuvarande tjänst.. 6 ÅR!!!!! Helt sjukt hur tiden bara flyger i väg!
I alla fall.. efter 6 år på min nuvarande tjänst så känns det i hela kroppen att det är dags att gå vidare!
Att utvecklas som människa, börja ett nytt kapitel i mitt liv!
Snacka om 30 års present! :)

Å jag är så GLAAAD!!!

Tack till min familj och vänner som finns där och stöttar mig och lyssnar på mig, ger mig råd!
Ni är mer än stjärnstopp värda!

Detta är vad jag kommer sakna mest med mitt nuvarande jobb..
...vacker promenad till jobbe!
Så glaaaad!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar