23 maj 2012

Jag häller..

... salt i det kokande vattnet för att hindra ägget att rinna ut ifall det spricker.
Likt så ger jag mig själv en behandling.
Ett skydd för att inte låta någon komma nära.
Jag ångrar så mycket men ändå inte.
Skulle inte träffat en del personer om jag inte gjort dessa val.
Men jag fortsätter.. att inte våga chansa.

Jag är ensam, inte ensam som att jag inte har vänner utan närhets-ensam.
Tillfälliga kontakter hjälper en microsekund.
Jag vill ha något stabilt.
Tvåsamhet.

Helgen som var bjöd på en minitripp till Örebro där jag og Anna hälsade på Victoria och Fredrik i Hovsta. Det var behövligt att komma iväg ett tag. Passade på att ta en sväng på stan och hamnade på O'Learys dit jag även hade fått en av mina bästisar Challe att komma och joina oss. Gu vad jag saknar henne och våra mysiga filmkvällar! <3
Fick även träffa Anna's ex Björn och hennes kompis Maria! ÄNTLIGEN! Efter att fått hört en massa om dem så var det kul att träffa dem IRL!

Det har varit stopp på LCHF kosten på några veckor, men nu är jag igång igen!
Strikt LCHF kör jag nu några veckor så att jag snabbt känner skillnad så jag inte ger upp!

Flytten till Älvsjö närmar sig med stora steg.
Nästa fredag går flyttlasset och början på en förändring i mitt liv.
Jag har haft så många drömmar, jag har mått dåligt de senaste dagarna på grund av dessa.
Många drömmar om mitt ex. Vilket gjort att jag saknar han otroligt mycket.
Jag tror det har att göra med att jag ska lämna denna lägenhet.. alla minnen.
Det känns skönt och på ett sätt inte.
Ska bli spännande när jag står där, tar en sista titt..
... kommer jag le eller kommer jag gråta?

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar