9 apr. 2012

Möjligheternas..

... år 2012!
Kommer även präglas av det förflutna, då jag för 10 år sedan träffa min allra första pojkvän; Sami.
Dock var vårt "förhållande" inte det jag ville att det skulle vara.. jag önskade att jag hade kunnat gett honom det han behövde.. och gett honom chansen att ge mig det jag behövde.
Det är en lång historia men han är i alla fall den första killen jag älskat och kommer att älska livet ut.

År 2002 skildes mina föräldrar..
... och även detta år dog min mormor vilket blev början på uppdelning av släkten.
Jag kommer inte gå in på detta men jag vill i alla fall "minnas" hur lång jag har kommit i livet och vilka erfarenheter jag fått under dessa 10 år.
2002 var ett år blandat av frihet, glädje och ILSKA...
... vilket bidrog till mitt nyårslöfte till 2003; lämna Motala och aldrig komma tillbaks.
Vilket jag gjorde och första stoppet blev Örebro - en av de bästa tiderna av mitt liv!

Så kort och gott.. detta år är ett slags jubileum.. och det är därför jag bestämt mig för att kalla det möjligheternas år.. att det går att fixa, du kan må bra! Du måste bara ta tag i det och känna efter ordentligt vad du vill!

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar