22 apr. 2012

Ca 2 veckor..

... kvar tills man åker till Gran Canaria! (=
Kommer bli riktigt skönt att komma iväg en sväng.
Dock behöver jag fixa ett par nya badshorts. Fick en presentkort på Junkyard.se, 50kr av Anna genom appen "Wrapp"... så tror att jeg kommer att skumma igenom den sidan och förhoppningsvis hitta ett par snygga!

Nu i helgen har jag och min kombo Anna haft besök av Vicktoria (http://www.victoriasprovkök.se/) och Fredrik (vet inte om han har någon blogg.. :D). Jag har känt Anna i snart 2 år och har inte förrens nu träffat dessa två underbara filurer!
Kan säga att de är himla inspirerande och fått mig att börja gräva i att kanske öppana eget!
Titta in på denna hemsida; http://www.candymail.se/ - fan va duktiga dem är!

LCHF - det är absolut något jag skulle tänka mig att öppna eget inom.. ett soft litet mysigt fik i hälsans tecken! Jao.. jag får skissa på en affärsidé.. spara pengar och sedan se vad som händer och sker!
Hade många funderingar på att gå en massageutbildning.. och starta upp eget inom det.. men varför inte kombinera de bägge? Ja vi får se.. kanske inte ska skriva allt för mycket här.. någon kanske tjuvar mina idéer. :P

Min LCHF - Pizza

LCHF - frukost
Annas äggröra, stekt bacon, stekt brieost, LCHF-våfflor med hallon och grädde.

Löpning - har tagit fart i mitt liv och jag har bestämt mig att springa varannan dag ca 5-6km. Jag har äntligen lyckats träna bort "löparknäna" och jag känner mig verkligen fri och härlig i kroppen efter en springrunda! Men jag måste verkligen strecha knänen ordentligt innan och efter.. vill ju inte få tillbaks besväret.

Nej nu blir det lite film.. har nyss sett "Step up" med snyggingen Tatum Channing i huvudrollen.. den var hyffsad.. dock tycker jag om skräck mest så nästa film blir 2001 Maniacs Field Of Screams.

Byees

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar