5 mars 2012

Dryga..

... jag i farten!
Ibland kan jag blir riktigt förbannad på idioter på qx så som denna personen (läs nerifrån);

11.30 2012-03-05 skrev Fernet:
Nej, karma.
Det du gör får du 3 faldigt tillbaka.
Have a nice life!
Asshole.

09.51 2012-03-05 skrev ########:
Tönt!

08.59 2012-03-05 skrev Fernet:
Tjejen vet inte?
Om inte.. fy fan vilket svin du är som utsätter henne för något sånt!
Skulle du vilja leva med en person som ljög för dig?!
Blä!

22.13 2012-03-04 skrev ########:
Tja
I väntan på en ny pv kanske det kan vara aktuellt med en kk? Är gift med tjej men har fått smak för killar och när man väl testat vill man ha mer. Bor nog ganska nära dig. Har bild på mail.


Nu lever jag för att inte dra på mig och lägga ner tid på negativ energi.
Då och då kommer det dock tillfällen som gör att jag inte kan låta bli att kommentera, då jag själv känner att det är för jävligt att göra en sådan grej mot en person såsom att leva ett "dubbelliv".

Byees

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar