15 feb. 2011

Löparknä..

... blev diagnosen.
Jag som hade tänkt att börja satsa på att springa mig smalare.
Aja.. vila og värktabletter blev det utav det hela!
Det hela började med att jag sprang på löpbandet igår..
... sen kunde jag knappt gå. :(
Men det var värt det så här i efterhand.. ni skulle bara veta hur snygg läkarn va! ;)
Vilket även resulterade att jag blev medlem på QX igen..
... för tänk om han finns där?
Kanske borde fejka något besvär så jag får träffa han igen? :D
*Drömmer mig bort*


Alla hjärtans dag var som en vanlig dag.
Glädjes åt mina vänner som kom på min valentines fest i lördags.. och för de fina muterade tulpanerna jag fick av Johanna!
Själv så skickade jag blommor till en person jag tycker väldigt mycket om.. med chansen att han skulle bli arg på mig då han har pojkvän. Reaktionen blev annorlunda än vad jag hade tänkt mig.. dock lite besviken då han gissade på att en annan vän till oss hade skicka dem.. vilket i för sig fick sin förklaring. Well well.

Tyvärr Anna så glömde jag ta bilder på festen.. dock tog min kära brorsdotter en himla massa bilder som du ska få se nästa gång vi träffas! ;)

Ikveld kom mathem.se matkasse hem till dörren. Innan den testade jag Linas.. vilker var helt okej men man måste juh testa utbudet som finns. Denna kassa ska innehålla mindre "lyxigare" produkter.. t ex fryst kycklingfilé istället för färsk. Det kan man ju leva med?
Lat tycker vissa men jag kan tycka att detta är ett bra sätt för mig att testa nya rätter.. och lära mig laga varierad kost.
Nästa kasse blir nog deras hälsokasse.

Nu är det dags för en film.. Love and other drugs.

Over and out

1 kommentar: